Akcja „Poradnik Hodowcy pomaga”
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojej hodowli... nie wiesz gdzie leży problem, który uniemożliwia Ci czerpanie satysfakcji z lotowania gołębiami... nie możesz poradzić sobie z konkretnym problemem (zagadnieniem) w hodowli gołębi... to z chęcią Ci pomożemy.
Pod adresem http://www.poradnikhodowcy.pl/ph-pomaga publikujemy ankietę (zbiór pytań), przy pomocy której można zgłosić chęć wzięcia udziału w akcji „Poradnik Hodowcy pomaga”.
W zależności od skali problemu w ramach naszej akcji udzielimy porad w adekwatnej do zgłaszanego dylematu formie. W jednych przypadkach wystarczy zapewne odpowiedź e-mail, w innej telefoniczna, a czasami konieczna pewnie będzie wizyta u hodowcy. Na pewno będziemy korzystać z każdej z nich, a w ramach posiadanego czasu, będziemy starać się jak najczęściej wybierać osobiste wizyty.
Jak zgłosić chęć otrzymania porady?
Zgłoszenie dotyczące chęci otrzymania pomocy należy przygotować w formie pisemnej i przesłać go na jeden z dwóch poniższych sposobów:
a) w formie pisemnej papierowej, wysłanej pocztą tradycyjną na adres:
Poradnik Hodowcy
os. Konstytucji 3 Maja 10F/82
67-100 Nowa Sól
b) w formie pisemnej elektronicznej, wysłanej pocztą elektroniczną na adres pocztowy:
phpomaga@poradnikhodowcy.pl
Szczegółowa informacja na temat tego, jak przygotować pisemne zgłoszenie znajduje się w poniższej ankiecie.
Dane osobowe
W przesłanym zgłoszeniu należy podać swoje dane osobowe: imię i nazwisko, pełny adres (ulica, kod pocztowy, miasto) oraz dane kontaktowe: numer telefonu, ewentualnie adres e-mail. Są to informacje tylko do naszej wiadomości. Zapewniamy pełną anonimowość dla osób przesyłających zgłoszenia.
Uwagi końcowe
Zgłoszenia dotyczące chęci otrzymania pomocy należy zgłaszać WYŁĄCZNIE w formie pisemnej. Odpowiedzi na zgłoszenia w większości przypadków będą udzielać hodowcy, lekarze weterynarii itd. związani z redakcją Poradnika Hodowcy, a nie sami pracownicy biura redakcji, w związku z czym telefoniczne zgłoszenia nie będą przyjmowane. Ponadto informujemy, że pracownicy biura redakcji nie udzielają porad telefonicznych.
Na każde zgłoszenie udzielimy odpowiedzi w najkrótszym możliwym czasie. W przypadku dużej liczby zgłoszeń zakładamy, że czas odpowiedzi na zgłoszenie może się wydłużyć.
Zakładamy możliwość inspirowania się przesłanymi zgłoszeniami i opisanymi w nich problemami hodowlanymi przy pisaniu treści do czasopisma. W przypadku tego typu działań w sposób szczególny zapewniamy pełną anonimowość dla osób przesyłających zgłoszenia.
Poradnik Hodowcy
www.PoradnikHodowcy.pl